15 Μικρά Πράγματα που Μπορείς να Κάνεις για να Γίνει η Μέρα σου πιο Ενδιαφέρουσα

«Όλα φαίνονται να αλλάζουν όταν αλλάζουμε εμείς οι ίδιοι»

-Henri-Frédéric Amiel

Μήπως βαριέστε τα ίδια και τα ίδια; Μήπως ξυπνάτε κάποιο πρωί και εύχεστε να ήταν τα πράγματα διαφορετικά; Να υπήρχε μία ωραία, θετική αλλαγή στη ζωή σας; Κάτι που θα σας έβγαζε από τη ρουτίνα; Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν αυτή τη φαντασίωση! Ωστόσο, λίγοι άνθρωποι θα κάνουν κάτι πρακτικό για να δουν έστω και μία μικρή αλλαγή!

Ποιος είναι ο λόγος που οι άνθρωποι δεν κάνουν ακόμα και μικρές αλλαγές στη ζωή τους;

Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές… βαριούνται! Είτε δεν ξέρουν πώς να κάνουν μία αλλαγή, θεωρώντας μόνο κάτι μεγάλο θα τους αλλάξει πραγματικά τη ζωή, είτε τελικά έχουν βολευτεί τόσο στη ρουτίνα τους, που η αλλαγή που επιθυμούν τους φαίνεται ότι θα τους ξεβολέψει!

Φυσικά μερικά μεγάλα πράγματα στη ζωή μας δεν είναι εύκολο να αλλάξουν, ή όταν αλλάξουν δεν ξαναλλάζουν σε μια-δυο μέρες: γάμος, σπίτι, τόπος κατοικίας, εργασία, παρέες, δεν είναι πράγματα που μπορεί να αλλάζουν συχνά για να μας δίνουν την ικανοποίηση της ανανέωσης.

Ωστόσο, υπάρχουν άλλα πράγματα που μπορούμε να τα κάνουμε με διαφορετικό τρόπο, ώστε να βάλουμε ένα ενδιαφέρον στην καθημερινότητά μας, να ανοίξουμε τα μάτια μας και να αντικρίσουμε τον κόσμο λίγο διαφορετικά.

1. Ξεκινήστε τη μέρα σας απαντώντας γραπτώς στην εξής ερώτηση:

«Τι θα έκανα αν ήξερα ότι σήμερα είναι η τελευταία μου μέρα στη γη;» Μπορείτε να κάνετε κάποια από αυτά τα πράγματα;

2. Φορέστε κάτι διαφορετικό, έντονο ή χρωματιστό ή βάλτε ένα αξεσουάρ που δεν το συνηθίζετε

Αλλάξτε το πώς βλέπετε τον εαυτό σας στον καθρέφτη αλλά και την εικόνα που δίνετε στους άλλους.

3. Αλλάξτε τον δρόμο για τη δουλειά

Αν οδηγείτε, απλώς αλλάξτε τον δρόμο που παίρνετε καθημερινά! Βάλτε το GPS και επιλέξτε διαφορετική διαδρομή.

4. Φτάστε με διαφορετικό τρόπο στη δουλειά

Αν πάλι παίρνετε τα ΜΜΜ, κατεβείτε μια στάση νωρίτερα και περπατήστε ως τη δουλειά σας.

5. Κάνετε ένα διαφορετικό διάλειμμα μέσα στη μέρα σας

Αντί για το συνηθισμένο διάλειμμα, διαλέξτε να διαβάσετε ένα πρακτικό άρθρο, να κάνετε μερικές χαλαρωτικές ανάσες, ή κάποια άσκηση χαλάρωσης.

6. Τραβήξτε φωτογραφίες

Τραβήξτε φωτογραφίες από τη θέα από το παράθυρό σας, από τον ουρανό, ή από την επιφάνεια του γραφείου σας σε διαφορετικές στιγμές μέσα στη μέρα. Παρατηρήστε τις μικρές αλλαγές.

7. Κάντε μία αλλαγή στην επιφάνεια εργασίας σας

Αφαιρέστε άχρηστα αντικείμενα, μετατοπίστε έναν σωρό από χαρτιά, προσθέστε ένα κερί ή ένα φυτό.

8. Πιάστε ψιλή κουβέντα με 3 άτομα που δεν γνωρίζετε

Υιοθετήστε φιλική και επικοινωνιακή στάση! Μιλήστε με άτομα που δεν γνωρίζετε ή που τα βλέπετε καθημερινά αλλά δεν είχατε την ευκαιρία να πείτε κάτι παραπάνω.

9. Κάντε κομπλιμέντα

Επιλέξτε να κάνετε κομπλιμέντα (αληθινά, όχι ψεύτικα!) και να πείτε έναν καλό λόγο στους ανθρώπους γύρω σας.

10. Κάντε 10 μικρές πράξεις καλοσύνης

Κρατήστε την πόρτα σε κάποιον που μπαίνει από πίσω σας, δώστε τη σειρά σας σε μία μαμά με μικρό παιδί στο ταμείο, χαμογελάστε σε ένα άγνωστο άτομο, αφήστε να σας προσπεράσει το αυτοκίνητο που βγάζει φλας, κάντε κάποια μικρή πράξη καλοσύνης και απολαύστε το ωραίο συναίσθημα.

11. Επιλέξτε να μάθετε κάτι καινούργιο

Διαβάστε ένα άρθρο για κάτι που σας ενδιαφέρει αλλά δε γνωρίζετε καλά, ξεκινήστε μία κατασκευή ή ακούστε ένα podcast/ομιλία/βίντεο για ένα θέμα που σας κινεί το ενδιαφέρον.

12. Ανοίξτε το λεξικό και βρείτε 4-5 λέξεις που δεν ξέρατε

Χρησιμοποιείστε αυτές τις λέξεις στην ομιλία σας. Τόσο απλά!

13. Αρχίστε να κάνετε μία μικρή «συλλογή» από κάτι που βλέπετε καθημερινά

Αυτό μπορεί να είναι φύλλα από δέντρα, καπάκια από αναψυκτικά, χαρτοπετσέτες από διαφορετικά καταστήματα, οτιδήποτε!

14. Τραβήξτε φωτογραφίες από πράγματα που σας κινούν το ενδιαφέρον

Παρατηρήστε τι υπάρχει γύρω σας και βγάλετε φωτογραφίες από όμορφα ή άσχημα πράγματα, σε μεγέθυνση ή από πολύ κοντά, κοκ. Πειραματιστείτε και δείτε τον κόσμο γύρω σας με άλλο μάτι!

15. Εξασκείστε Mindfulness στη διάρκεια κάποια βαρετής δραστηριότητας

Αντί να κάνετε κάτι μηχανικά, όπως το να πλύνετε τα πιάτα, να βουρτσίσετε τα δόντια σας, να σιδερώσετε, κλπ., κάντε το εξασκώντας τις αρχές του mindfulness. Δηλαδή, επικεντρωθείτε στη στιγμή, σε αυτό που κάνετε, παρατηρήστε το πώς νιώθετε, παρατηρήστε τον ρυθμό της αναπνοής σας και τις αισθήσεις που νιώθετε: αυτό που ακουμπάτε, αυτό που βλέπετε, αυτό που μυρίζετε. Παρατηρήστε με περιέργεια αυτό που κάνετε, σαν να είναι η πρώτη φορά. Αυτό θα σας δώσει μία αίσθηση ανανέωσης και ηρεμίας.


Υπάρχει μέθοδος για την ευτυχία!
Στο βιβλίο μου Mindfulness: Βρες τον εαυτό σου, βρες την ευτυχία σου θα σου δείξω πώς η ευτυχία είναι θέμα αντίληψης, με τη μέθοδο που διδάσκεται σε όλα τα μεγάλα πανεπιστήμια του κόσμου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Θέλεις να διαβάζεις πρώτα από όλους τα άρθρα μου; Βάλε εδώ το email σου και θα λαμβάνεις αποκλειστικά άρθρα και άλλα νέα μου.