5 Τρόποι να Διαχειριστείς την Κακή Διάθεση και το Στρες

5 Τρόποι να Διαχειριστείς την Κακή Διάθεση και το Στρες

Νιώθεις πεσμένη τώρα τελευταία; Σε στρεσάρουν διάφορα πράγματα; Νιώθεις ότι έχεις πολύ άγχος; Το στρες και η ψυχολογική πίεση δημιουργούν κακή διάθεση. Μπορείς να βρεις ανακούφιση σε μικρά πράγματα που γίνονται εύκολα και γρήγορα. Έτσι θα μειώσεις την αίσθηση του άγχους και την κακή σου διάθεση.

1. Ξεκίνησε τη μέρα σου με θετικές επιβεβαιώσεις.

Πριν σηκωθείς από το κρεβάτι, επανάλαβε στον εαυτό σου μερικές θετικές επιβεβαιώσεις, όπως «Υπάρχει ηρεμία και ομορφιά στη ζωή μου», «Σήμερα είναι μια ωραία ημέρα», «Είμαι γεμάτη ζωντάνια και δύναμη», «Βάζω την ενέργειά μου στα πράγματα που είναι σημαντικά για εμένα».

2. Εξασκήσου στην επίγνωση mindfulness.

Στο γραφείο, στο σπίτι, στα ΜΜΜ, αλλά και στο αυτοκίνητο, όταν έχεις κολλήσει στην κίνηση, μάθε να παρατηρείς την αναπνοή σου. Παρατήρησε την εισπνοή και την εκπνοή σου. συγκεντρώσου στον φυσικό ρυθμό της αναπνοής σου και συντονίσου με αυτόν. Αν έχεις τη δυνατότητα κάθισε κάπου και με κλειστά μάτια παρατήρησε την αναπνοή σου, το πώς ανεβοκατεβαίνει το στέρνο σου με κάθε αναπνοή.

βρες εσωτερική δύναμη

3. Βγες για περπάτημα, με γρήγορο βήμα. Φόρμα, αθλητικά και… έφυγες!

Ακόμα καλύτερα αν φοράς τα αγαπημένα σου χρώματα. Η σωματική κίνηση, ακόμα και αν είναι για 1-15 λεπτά, βοηθάει στην παραγωγή ενδορφινών, δηλαδή των ορμονών της χαράς.

4. Κράτησε ημερολόγιο με τις σκέψεις σου.

Δε χρειάζεται τίποτα ιδιαίτερο, παρά μόνο λίγα λεπτά από τον χρόνο σου και την επιθυμία να καταγράψεις κάποιες από τις σκέψεις σου. Δεν είναι ανάγκη να καταγράψεις τι έγινε μέσα στη μέρα σου, ακόμα και σκόρπιες σκέψεις βοηθάνε. Με αυτό τον τρόπο επεξεργάζεσαι αυτά που έχεις στο νου σου, τα βλέπεις με διαφορετική ματιά και μπορείς να ξεκολλήσεις και να προχωρήσεις.

άσε πίσω συναισθηματικό τραύμα

5. Οργανώσου.

Κράτα καθαρή και οργανωμένη την επιφάνεια του γραφείου σου και την τσάντα σου. κάνε μία λίστα με τις δουλειές της ημέρα και μία άλλη με τις δουλειές της εβδομάδας. Δώσε στον εαυτό σου τη χαρά να τραβάει μια γραμμή και να σβήνει αυτά που τελείωσες!

Αυτές είναι μερικές πρακτικές ιδέες για να μειώσεις την κακή διάθεση και το στρες της καθημερινότητας. Τι άλλο έχει δοκιμάσει; Τι λειτούργησε για εσένα; Μοιράσου τις ιδέες σου εδώ!


Το βιβλίο “50 Τεχνικές Για Να Διαχειριστείς το Άγχος και το Στρές” θα σας δείξει επιστημονικές τεχνικές διαχείρισης του στρες που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το άγχος.


50 τεχνικές για να διαχειριστείς το άγχος και το στρες

2 Comments

  1. Αυτό που με βοήθησε, είναι οτι αποφάσισα να συνεχίσω τις σπουδες μου. Παρακολούθησα ένα μεταπτυχιακό πάνω σε ένα αντικείμενο που αγαπώ πολύ και τώρα ετοιμάζομαι να κάνω και ένα διδακτορικό στον ίδιο τομέα. Παρόλο που η διαδικασία αυτή είναι απαιτητική και χρονοβόρα, σε εμένα λειτουργησε λυτρωτικα.

  2. O IREMOS TROPOS, ME TON OPOION PANTA MILATE, KATASTELLEI ARCHIKA TIN ANISUCHIA.
    OI ORGANOTIKES DIEXODIKES LYSEIS, POY PROTEINETE KATHE FORA, ANALOGA ME TO THEMA TIS SYZITISIS, ORGANONOYN KAI TIN DIATHESIN KAI THETOYN SE EGRIGORSIN TIN APOFASISTIKOTITA KAI, KAT EPEKTASIN, TIN ENERGON DRASIN.
    I EUGENEIA PROSFONISEON KAI APOFONISEON , PROSDIDEI TIN ENNOIAN TOY ENDIAFERONTOS.
    TOYLACHISTON STIS IMERES MAS, AUTO EINAI POLUTIMO.
    I EKTIMISIS PROS TO PROSOPON SAS KSI TO ERGON SAS, KALLIERGISE KLIMA EMPISTOSUNIS!!!!
    TA THEMATA, TA OPOIA ANAPTUSSETE, ECHOYN PANTA EPIKAIROTITA KAI ENDIAFERON.
    DIMIOURGEITE, MESA APO TA EUCHARISTA VIDEO, KLIMA FILIKIS DIATHESIS KAI EPIKOINONIAS.
    SAS EUCHARISTO.
    META TIMIS
    STELLA FRATZESKA VAGENA.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Θέλεις να διαβάζεις πρώτα από όλους τα άρθρα μου; Βάλε εδώ το email σου και θα λαμβάνεις αποκλειστικά άρθρα και άλλα νέα μου.