Η Εκδίκηση Είναι… Γλυκιά! Αντιμετωπίστε τα Συναισθηματικά Βαμπίρ

Η παράδοση θέλει να βάζουμε σκόρδο για να διώξουμε τα βαμπίρ και τους βρυκόλακες.

Παρακαλώ ψηφίστε στον παρακάτω σύνδεσμο το βιβλίο μου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΑΜΑ, για να περάσει στον Α κύκλο των βραβείων του Public

http://bit.ly/voteliza

Η επιστήμη της ψυχολογίας λέει ότι όταν είμαστε χαρούμενοι και θετικοί καταπολεμούμε τα συναισθηματικά βαμπίρ της ζωής μας! Να πώς! Για περισσότερα, διαβάστε το βιβλίο μου «ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΒΑΜΠΙΡ»
http://www.mamaya.gr/product/140/psyxologiaaytoboitheia-synaisthimatika-bampir-

Βάλτε στη ζωή σας θετικούς και χαρούμενους ανθρώπους. Εκτός από το συναισθηματικό βαμπίρ! Ειδικά αν δε μπορείτε να το βγάλετε από τη ζωή σας! Αντί να χάνετε χρόνο προσπαθώντας να αλλάξετε το συναισθηματικό βαμπίρ, επενδύστε στον εαυτό σας. Θα σκάσει από το κακό του!

Μάθετε να χαμογελάτε συχνά και αυθεντικά. Ναι, έχετε τα προβλήματά σας, δεν αντιλέγω. Δεν τα μειώνω, δεν τα ακυρώνω. Τα σέβομαι. Όπως σέβομαι κι εσάς, τους αναγνώστες μου, γι’ αυτό θέλω να σας θυμίσω πόσο σημαντικό είναι να βρίσκετε ευκαιρίες να χαμογελάτε. Παρατηρήστε τη διαφορά αφού χαμογελάσετε!

Κάντε μια αληθινή προσπάθεια να είστε χαρούμενοι. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να μιζεριάζετε όλη την ώρα, αναλογιζόμενοι τα προβλήματά σας. Κανείς δεν έγινε ευτυχισμένος λέγοντας πόσο δυστυχισμένος είναι. Ειδικά αν το πρόβλημά σας είναι ένα συναισθηματικό βαμπίρ που δεν μπορείτε να βγάλετε από τη ζωή σας, είναι ακόμα πιο σημαντικό να προσπαθήσετε να βρείτε χαρά αλλού. Όσο το συναισθηματικό βαμπίρ σας βλέπει χαρούμενες, τόσο μειώνεται η δύναμή του.

Κοιτάξτε γύρω σας, τη ζωή σας, και εντοπίστε τα καλά στοιχεία. Ακόμα και με ένα συναισθηματικό βαμπίρ δίπλα σας, υπάρχουν άτομα, καταστάσεις, εμπειρίες που είναι θετικά. Μάθετε να εστιάζετε σε αυτά και να απορροφάτε θετική ενέργεια. Έτσι τονώνετε τον ψυχικό σας κόσμο και εμπλουτίζετε τη ζωή σας.

Μάθετε να εκτιμάτε τα μικρά και όμορφα πράγματα. Ξέρετε, αυτά που συνήθως δεν τα παρατηρούμε, επειδή τα θεωρούμε δεδομένα. Όπως τον αρωματικό καφέ στην χειροποίητη κούπα που μας χάρισε η κολλητή μας.

Προσφέρετε στους άλλους. Μπορείτε να δώσετε το χρόνο σας, την προσοχή σας, τη ζεστασιά και την κατανόησή σας. Θα νιώσετε καλύτερα, σας το υπόσχομαι! Και όταν οι άλλοι σας αντιγυρίσουν την καλή σας πράξη, θα νιώσετε ότι δεν είστε μόνοι, ότι υπάρχουν άνθρωποι γύρω σας που σας καταλαβαίνουν και σας στηρίζουν.

Επιλέξτε να κάνετε βαθιές συζητήσεις με νόημα. Αφήστε κατά μέρος το κουτσομπολιό και τα επιφανειακά. Επιλέξτε να κουβεντιάσετε για σημαντικά θέματα που σας αφορούν. Εκφράστε τα συναισθήματά σας, αναζητήστε τις αλήθειες σας, το νόημα και τις αξίες σας και νιώστε εσωτερική δύναμη και ικανοποίηση.

Διατηρήστε και καλλιεργήστε προσωπικές επαφές. Όχι μόνο Facebook και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή με γραπτά μηνύματα στο κινητό. Αφιερώστε χρόνο και ενέργεια στο να τηλεφωνήσετε, να δείτε από κοντά, να συνδεθείτε συναισθηματικά με πρόσωπα που τα αγαπάτε και νοιάζεστε γι’ αυτά.

Να είστε αισιόδοξοι. Δέστε την καλή πλευρά της ζωής. επιλέξτε να δείτε το θετικό και το όμορφο, να περιμένετε ότι κάτι καλό θα γίνει. Έλκουμε αυτά που σκεφτόμαστε. Όχι με κάποιον μαγικό τρόπο, αλλά απλά και πρακτικά: αν σκεφτόμαστε τι αρνητικό θα μας συμβεί, είναι σίγουρο ότι δεν κάνουμε θετικές ενέργειες για να φτάσουμε στο στόχο μας. Αν όμως δεν κάνουμε πράξεις, δε γίνεται να πετύχουμε κάτι που επιθυμούμε!

Ελάτε σε επαφή με την πνευματικότητά σας. Η πνευματικότητα δεν είναι μόνο η θρησκεία και η πίστη. Ένα σημαντικό κομμάτι της πνευματικότητας είναι η συνειδητοποίηση ότι είμαστε ένα τμήμα ενός μεγαλύτερου όλου, ότι υπάρχουν δυνάμεις πέρα από εμάς (π.χ., η φύση). Η στροφή στην πνευματικότητα (όχι στο κάνω τυπικά τον σταυρό μου, από συνήθεια), αλλά στο κλείνω τα μάτια μου και κάνω την προσευχή μου και αισθάνομαι τη σύνδεσή μου με το Θείο, αυτό είναι ένας τρόπος να γεμίσει κανείς τον εσωτερικό του κόσμο, να καθαρίσει το μυαλό του και την καρδιά του και να πάρει δυνάμεις.

Χαλαρώστε και μειώστε το στρες σας. Όταν είμαστε χαλαροί είναι πολύ ευκολότερο να αντιμετωπίσουμε δύσκολους ανθρώπους και καταστάσεις σε σχέση με το όταν είμαστε αγχωμένοι. Μάθετε να χαλαρώνετε με αργές, βαθιές αναπνοές, προοδευτική μυική χαλάρωση. θετικές επιβεβαιώσεις και θετικούς οραματισμούς.

Φροντίστε τον εαυτό σας. Τέλος, να θυμάστε ότι ο καλύτερος σύντροφός σας είναι ο εαυτός σας. Είναι πολύ σημαντικό να κοιμάστε και να είστε ξεκούραστοι, να τρώτε σωστά, να περπατάτε και να κινήστε.